tisdag 24 mars 2009

Multiple Stream Of Income - av Jakob!

Lite kul att det är andra som har läst den här boken. Jag som trodde att jag var själv. Det är alltid kul att höra att det är fler som är intresserat av skapa passiv inkomst.
.
Jag fick rekommendation och nya tankar från bloggaren - Hur jag blev rik, om boken. Jag länkar till hans artiklar eftersom han redan har skrivet lite mer om själva boken och samtidigt ger mycket bättre tips och tankar kring ämnet passiv inkomst, för ni som är intresserade och vill veta mer både om passiv inkomst och boken Multiple Stream Of Income.
.
Riktiga bra inlägg! - Tack för tipset Jakob!
.
Här kommer länkarna:
.
.
.
.

3 kommentarer:

  1. Jupp, jag är också tacksam för att du rekommenderade boken.

    SvaraRadera
  2. #1,2 tackar! Kul att ni gillar bok valet.

    SvaraRadera

Senaste Inlägg!